12 Kasım 2012 Pazartesi

Reklam hakkında

Siteye ve bot programlarına yakın zamanda reklam almayı düşünüyorum. Ancak bu reklamların siz ziyaretçilerin site kullanımını bozmayacak şekilde yerleştirmek istiyorum. Bu yüzden gelin birlikte reklam yerlerini kararlaştıralım...


Öncelikle şuna açıklık getirmek isterim ki; çoğu site gibi, site giderleri gelirler ile karşılanmıyor gibi bir laf etmeyeceğim. Sonuçta ücretsiz bir blog sitesi yıllık en fazla 50 tl gideri oluyor. O yüzden reklam almamın nedeni site giderleri değil. Küçükde olsa bütçeme eklenti, hiç olmazsa aylık 1 adet kitap paramı çıkarma amacı güdüyorum.

Sizden istediğim reklamları en uygun nerelere eklesem, sizin için bir sorun teşkil etmez. Mesela ben Poké-Bot'ta "Giriş bölümünde" alt tarafta boşluğa eklemeyi düşünüyorum. Bu konuda sizinde yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.

8 yorum:

  1. Şöyle birşey yapabilirsin; Yeni bir form ekleyip oraya reklam bölümü yapar altınada bota geçmesini sağlayacak bir buton eklersin. Reklama tıkladığında o buton aktif olur. En iyisi böyle olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır benim amacım reklama tıklama zorunluluğu oluşturmak değil. Ben sadece reklam ekleyeceğim isteyen tıklar, isteyen tıklamaz. Yani insanları reklamlara tıklamaya teşvik etmeyeceğim. Böyle birşey yapsaydım, reklam veren kişilerin reklam için harcadığı para üzerinden haksız kazanç elde etmiş olurdum. Benim amacım azda olsa reklamlardan kendime katkı sağlamak.

      Sil
  2. arka plan şeklinde yapabilirsin mesela

    YanıtlaSil
  3. yani arka planı beyazlık yerine reklamla kapatırsan daha dikkat çekici olur

    YanıtlaSil
  4. Şuanki reklam gösterimini nasıl buluyorsunuz? Rahatsız edici mi, yoksa uygun mu?

    YanıtlaSil
  5. bence suanki gorunum gayet ıyı .)

    YanıtlaSil