6 Ekim 2011 Perşembe

Sadece oturduğunuz yerden para veya hediye çeki kazanmak ister miydiniz?

Aslında bende pek inanmazdım böyle bir şeye. Ama bugün elime 25 TL değerinde ki Migros hediye çeki ulaşınca kararımı değiştirdim.







Öncelikle Fikir metre nedir? Bu soruya cevap verelim. Fikir metre sloganında da yazıldığı üzere bir araştırma paneli. Peki ne yapıyor bu araştırma paneli? Bu soruyada şöyle bir cevap verebiliriz;

Panele üye olduğunuzda size küçük bir anket uyguluyorlar ve bu anketi bitirdiğinizde 10 tl değerinde ki daybuyday hediye çekiniz hesabınıza aktarılıyor. Daha sonra size belirli aralıklarla anket için e-posta gönderiyorlar(bana daha bir tane geldi). Bazen iş ortaklarının veya kardeş panellerin anketlerini gönderebiliyorlar. Bende böyle bir durum söz konusu oldu. Gönderdikleri "HoraCore" firmasına ait bir anketti. Anketi tamamen doldurdum bir süre sonra e-postama böyle bir mesaj geldi;

Sayın İsmail KÖSE,
HoraCore ile Yöntem araştırmanın birlikte yürütmekte olduğu Türkiye-Kore Fuar Anketine katılımızdan dolayı yapılan çekilişte 25TL tutarında Migros hediye çeki kazanmış bulunmaktasınız.
Hediye çekiniz fikirmetre paneline katılım anketinde verdiğiniz aşağıdaki adresinize kargo ile yollanacaktır.

Adres:
7061 Sk. No:3/A
Pınarbaşı / Bornova / İZMİR
Bu adresi doğrulamanızı rica ederiz.
Katılımız için teşekkür eder, iyi günler dileriz.

Belirtildiği üzere adresimi teyit ettirdim ve teyitten sonra 3 gün içinde elime hediye çeklerim ulaştı.

Ara sıra e-posta mı kontrol ediyorum diyorsanız Fikir metre tam size göre. Aşağıdan gelen paket içeriğinin resimlerini görebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder