1 Kasım 2012 Perşembe

Pokemon Vortex [Poke Bot] - Beta - (0.1.0.6)

Geçenlerde creater zamanından kalma bir botumu düzenleyip, yayınlamıştım. Ondan sonra hazırladığım bu bot ise farklı bir işe yarıyor.








 Bu bot otomatik olarak "Pokémon" yakalayabiliyor, tabi buna efsane pokemonlarda dahil. Çok yakında "Beta" sürümünü yayınlayacağım. Önerileriniz için lütfen yorum yapmaktan çekinmeyin...  Bot indirilmeye hazırdır.


İndirmek için aşağıda ki adresi kullanınız:

Değişiklikler listesi:
http://www.indir.ismailkose.com.tr/PBOT_LEGEND/changelogs
Uyarılar;
  1. Bot çalışırken oyun içerisinde hiçbir şekilde başka bir savaşa girmeyin ve pokemonunuzu geliştirmeyin.
  2. Bot "beta" sürümündedir, oluşabilecek hiçbir hatadan şahsım sorumlu değildir.
  3. Bot ile karşılaştığınız hataları yorum aracılığı ile bana iletebilirsiniz.
  4. Bir hata ile karşılaşırsanız bildirmeden önce "eski sürümü" bilgisayardan tamamen kaldırıp, temiz kurulum yapmayı deneyiniz.

163 yorum:

  1. Harika görünüyor. Yayınlanacağı zamanı sabırsızlıkla beklicem :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten süper en kısa zamanda yayınlamanızı sabırsızlıkla bekliyorum elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Şuan yayınlandı, deneyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. slm ıyı gunler ben sızı dhde yazan msnden ekledım sanırm acık degıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, messengerda şuan online'ım. Yanlış bir adres eklemiş olabilirsiniz; culum@ismailkose.com.tr adresli messenger hesabımı kullanıyorum.

      Sil
  5. rotom hallowen haritada şuan onuda koyar mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pokémon tüm haritalarda mı çıkmakta yoksa sadece belirli haritalarda mı çıkmakta? Bu konuda bilgi verebilirseniz güncellemeye ekleyebilirim.

      Sil
    2. grass map a eklendi

      Sil
  6. Güncelleme yapıldı mı bilemiyorum. Ama 2 gün evel bendeki bot çalışıyordu. Biraz yavaş hareket etmesine rağmen girip buluyordu efsane falan. Daha sonra dün özellikle giriş yapması uzun sürüyordu. Giriş yapınca hata verip tekrardan giriş yapılıyor diyordu. Ama girmiyordu. Aşağıdaki yazıda 70te kalıyordu. Bir kaç kez silip tekrar yükledim ama problemi çözemedim. Daha sonra başka pclerde de denedim. Yine çalışmadı. Yani sorun bende değil. Ayrıca yukarıya göre söylüyorum. Rotom halloween dünki cadılar bayramı etkinliğinde sadece grass haritalarda çıkıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca pokemonları tek tek seçme işi zaman kaybı gibi. Otomatik haritaya göre bütün efsaneleri yakala seçeneği olsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Yani 15 level üzeri her pokemonu yakalasada zarar gelmez.

      Sil
    2. Geri dönüşünüz için teşekkürler, %70'de vs. takılma sorunu düşünceme göre o anki sunucu yoğunluğundan kaynaklanan bir sorun olabilir. Çünkü ara ara botu ben test ediyorum bir problem ile karşılaşmıyorum. Bağlantı kopmaları aslında çok fazla olmuyor(gerçek anlamda), bazen pokémonları yakalarken bağlantı kopuyor ancak bot tekrar bağlandığında bahsi geçen pokémonları yakalıyor. Bunun nedeni C#'da ki bot gibi C++'da keep-alive özelliğini yönetememem. Ancak görünürde tekrar bağlanması dışında bir problemi yok. Rotom Hallowen için bir güncelleme çıkaracağım, bu güncellemede ise daha öncede belirtilen şekilde, (tüm pokemonları yakala, sadece efsaneleri yakala, türlerine göre yakala) gibi gruplara ayrılarak seçenek menüsü ekleyeceğim.

      Sil
    3. yalnız rotom hallowen ı bir an önce eklersen iyi olur çünkü kısa sürcek ne kadar çabuk yaparsan o kadar çabuk yakalarız bide dediğin gibi yakalama hızını arttrırsan çok iyi olur

      Sil
    4. güncellemeyi yaptığında haberdar ederimisin sürekli bakıyorum siteye de

      Sil
    5. Serkan rotom halloween kalktı bildiğim kadarıyla... Cadılar bayramı bitti çünkü. Etkinlik 24 saatti, fazladan 8 saat eklemişti patrick.

      Sil
  7. kyurem (black)event pokemonumu bilmiyo ama unob değil haritada var sanırım eklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi eklerim, bana pokémon ismi ile beraber çıktığı haritayı yazarsanız çok iyi olur.

      Sil
  8. Kyurem (Black) Kyurem (White)ama sanırım event pokemonları araştırdım ama sadece bu yazıyı buldum To mark the global release of Pokémon Black and White 2, we're giving away 2 of the previously unseen Pokémon in Vortex:
    Kyurem (Black)
    Kyurem (White)
    If you want to be the first person with one of these just post your username below.
    Two random winners will be picked to receive one of these soon. ingilizcem de yok patrick yazmış bide türk admin olsa vortex te

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ingilicem pek iyi değil ancak anladığım kadarı ile;

      Eğer bir tane istiyorsanız, bize kullanıcı adınızı gönderin. 2 tane rastgele kazananan seçilecek. Gibi birşey sanırım. Yani bu pokémonlar haritada çıkmıyor.

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. bir kaç kişide mevcut yeni pokemonlar Thundurus (Therian), Landorus (Therian),Tornadus (Therian) lottery de çıkıyo Kyurem (Black,White) leri anlıyamadım lottery de çıkmadan event olmadan nasıl aldılar event veya pokemart ta olsa 100 lvl olur du 100 lvl in altında 3-4 kişide gördüm yüzden haritada çıkıyo olabilir dedim karışık anlattım ama k.bakma :)
    bu arada patrick v3 ü duyurdu botlarda sorun olur mu haber vereyim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. V3'de büyük ihtimallle botlar çalışmayacak ancak ben elimden geldiğince V3'e uyarlayacağım. Tabi güvenlik kodu çıkararak beni ters köşeye yatırmazlarsa. Güvenlik kodu çıkarsa botların çalışması çok zor.

      Sil
    2. Eğer güvenlik kodu çıkartmazlar ise botlar v3'e uyarlanır, diğer hususta şuan için belirsiz. Zaten ilerleyen günlerde Delugerpg için kasma botu çıkarmayı düşünüyorum...

      Sil
  12. Kyurem white ve black haftasonu cave mapte çıkmışlardı. Yakında pokemarta eklerler gibime geliyor. Eklemezlerse özel günlerde çıkıyordur sadece. Ama yakın zamanda cave mapte çıktığını biliyorum onun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kyurem sanırım hala devam ediyor, forumda yazıyordu ancak bilgim yok. Ben şuan için otomatik yakalananlar arasına 5 adet event pokémonu ekledim.

      Sil
  13. Yükleniyor 85 te kaldı yine. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan bende bir problem görünmüyor. Eski sürümü tamamen kaldırıp, tekrar kurdunuz mu? Birde mümkünse ccleaner ile bilgisayarınızı temizletmeniz ve daha sonra botu kurmanız iyi olur.

      Sil
    2. 5 10 kez aç kapa yapınca çok şükür düzeldi. Arıyor şimdi. Yalnız ayarlar menüsünden değerleri 10 felan yaptım hepsini aktif et e tıkladım. Ama haritaya girince yakalanacak pokemon sayısı 0 diyor. Efsaneleri yinede yakalar mı ?

      Sil
    3. Ayarlar menüsünün aktif olması için, botu bilgisayardan tamamen kaldırıp tekrar kurmanız gerek. Aksi takdirde bot pokémon yakalamayacaktır.

      Sil
    4. Ayarlar menüsünün çalıştığında, http://a1211.hizliresim.com/13/2/fkc7x.jpg buna benzer bir ekran gelecektir. Tüm türleri 0 adet yapsanız bile efsaneler yakalanacaktır.

      Sil
    5. Şuan farkettim ki "Windows 7" kullanıcıları programı "Yönetici" olarak çalıştırmaları gerekli.

      Sil
  14. Programı silip tekrar kurdum. Ayarlar menüsüne girip hepsini 10 yaptım değerlerin aktif et e tıkladım. Kaydet dedim. Giriş yaptım. Ama yinede sizdeki gibi çıkmadı yanda. Değerler 0 ken mi aktif etmem lazım acaba çözemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, sorun botun "Yönetici olarak" çalışmamasından kaynaklanıyor. Vista veya Windows 7 kullanıyorsanız Bot kısayolunun üzerine "Sağ tıklayıp", "Yönetici olarak çalıştıra" basınız.

      Sil
  15. teşekkürler inşallah çıkar rotom vs karşımıza

    YanıtlaSil
  16. yalnız grass map a falan gidince ayarlara giriyorum aktif et diyorum kaydediyorum görünmüyo kısacası diğer pokemonlar algılanıyo arlaydan çıkan event pokemonları için ayarlarda yaptığım değişiklikler algılanmıyo

    YanıtlaSil
  17. ayarlar bölümünü daha kısa ve öz anlatırmısın ben ayarlar bölümünü düzenledim aktif et dedim giriş yaptım yükleme bitiyo yakalamaya geçmiyo ayrıca rotom olsun therian lar olsun onları seçemiyorum da sadece ayarlarda aktif et var aktif et yaptım kaydolmuyo ayarlara bidaha giriyorum her şey 0 lanıyo kaydetmeme rağmen yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlar bölümünün işleme mantığı şu şekilde, herşeyden önce Windows 7 veya Vista kullanıyorsan programın kısayoluna "Sağ tıklayıp", "Yönetici olarak çalıştır" ile başlatmalısın. Aksi takdirde ayarlar bölümü aktif olmayacaktır.

      Ayarlar bölümünde de Event ve Efsane pokémonlar otomatik olarak yakalanıyor. Sadece Aktif et seçeneğine tıklaman yeterli. Listede isimleri olmasa bile doğru haritaya girip "Aktif et" seçeneği işaretliyse efsaneler ve eventler otomatik olarak sistemce yakalanıyor. Tabi istersen efsane dışı pokémonlar için "Ancient, Dark vs." kaç tane yakalanabileceğini girebilirsin.

      Dediğim gibi program şuan yönetici hakları istiyor, neden kaynaklandığını bulamadım ancak veritabanına yaptığım eklentiler yüzünden, Windows 7 ve Vista şuan için Yönetici olarak çalıştırılmasını istiyor programın.

      Sil
    2. Bu sorun giderilmiştir, artık yönetici olarak çalıştırmanız gerekmiyor.

      Sil
    3. haritada olmayan event pokelerini de yakalıyo inşallah

      Sil
    4. Mesela "x" event pokémonu "y" haritasında çıkıyorsa, botu başlatırken o haritayı seçip başlatmanız gerek.

      Sil
    5. mesela rotom hallowen cadılar bayramında hatitada oluyo şimdi değil yakalar mı

      Sil
    6. Evet ama o pokémon sadece "Grass map" da çıkıyorsa, sizde haritadan Grass Map'ı seçmeniz gerek.

      Sil
  18. pokemon yakalama botu bazen exe hatası verıyor bazende duruyor kendı kendıne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0.1.0.4 sürümünde de aynı hatayı veriyor mu?

      Sil
  19. yok onda vermıyordu hata

    YanıtlaSil
  20. pardon ben 0.1.0.2 botunu kullanıyordum 0.1.0.4 kullanmadım yenı ındırdım o soyledıgım hataları verdı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hata içeriğini tam olarak yazabilirseniz, yardımcı olabilirim. Ayrıca diğer bir husus ise eski sürümü bilgisayardan tamamen kaldırıp, temiz bir kurulum yapmanız iyi olur.

      Sil
  21. aktif et yapınca sadece efsaneleri değil karşısana çıkan her pokemonu yakalıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancient, Dark, Mystic vs. değerlerini 0 yapın. Tüm değerler 0 olduğunda ve Aktif et seçeneği işaretli olduğunda sadece event ve efsane pokémonlar yakalanacaktır.

      Sil
  22. yakalancak pokemon sayısı 0 olması önemli değil yani

    YanıtlaSil
  23. Evet, Efsane pokémonların türü ne olursa olsun otomatik yakalıyor. Aktif et seçeneği işaretli olursa. Burada önemli olan tek kısım "Aktif et" seçeneğinin işaretli olması.

    YanıtlaSil
  24. AppName: pokebot.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: qtwebkit4.dll
    ModVer: 4.9.0.0 Offset: 005ffa44


    hata kodu bu sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hata ile bir yere varmam imkansız, peki neyden sonra bir hata verdiğini söyleyebilir misiniz? Mesela pokémon yakalarken veya tekrar bağlanırken vs. ?

      Sil
  25. kodu yazıyorum cıkmıyor

    YanıtlaSil
  26. pokemon yaklarken duruyor hanı altta no wild pokemon appeared kayboluyor sonra exe hatası cıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki ben biraz göz atayım, bir sorun bulabilecekmiyim bakalım. Ne kadar zamanda hata veriyor? Birde hangi modda oluyor "Ayarlar kısmında mı yoksa normal isimler" ile seçerek mi?

      Sil
  27. ben shny ve anchente ayarlıyorum hep aramaya basladıgında bı muddet sonra verıyor bıde sabah yazmıstım hata aldıgım zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki teşekkürler, bir göz atacağım bu sorun için.

      Sil
  28. Bu güncelleme mükemmel oldu. Thundurus (Therian) yakaladı az evel. Benim 4 saatte yapamadığımı bot yaptı. :) Bot için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. Nazar değdirmek istemiyorum ama cidden bot inanılmaz çalışıyor.

    http://d1211.hizliresim.com/13/3/fl9c8.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler :) Birkaç iyileştirme ile daha performanslı hale gelecek umarım. Şuan için bağlantı kopma sorunu üzerinde çalışıyorum.

      Sil
  30. v3 guncellemesı ne zaman olucak acaba

    YanıtlaSil
  31. Hocam bu ayarlardaki tüm pokemonun her birinden, hangi türden kaçar tane yakalanması gerektiği şeklinde bir ayar olsa daha iyi olurdu. Çünkü sayıyı ve türü belirtiyorum 2 yapıyorum hepsini(ancient/dark/shiny/mystic/normal) önüne çıkan pokemonu ismine göre ayırt etmeden direk türüne göre yakalıyor ve o yakaladığı türün toplam yakalama sayısından düşüyor böylede yine karmaşık toplama oluyor yine :) Yani anlıyacağınız önüne hangi tür pokemon çıkarsa verdiğin sayıya göre topluyor :)

    Unutmadan bu event pokemonları; "Landorus (Therian), Tornadus (Therian), Thundurus (Therian) ve Rotom (Halloween)" hangi ayarı yaparak otomatik yakalıyor acaba orayı anlamadım :) Ayarlardan "Aktif et" i işaretledim sadece. Yaptıktan sonra "Deoxys" i yakaladı ve "Kalan Efsane Pokemon: ?" şeklinde bildiri geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet "Ayarlar" menüsü sadece türe göre ayırt ediyor. Diğer isime göre ayırt etme kısmı için bir değişiklik düşünmüyorum.

      2. dediğiniz kısım ise "Aktif et" seçeneği işaretliyken efsane ve event pokémonları yakalıyor. Tüm Pokémonlar 0 olarak ayarlansada "Ayarlar" kısmını aktif ettiğinizde otomatik olarak efsane ve event pokémonları yakalanıyor. Bir sınırlama yok bunda.

      Sil
  32. msnnız acık degıl hata kodunu kopyaladım onu yolluycaktım burdan bos cıkıyor

    YanıtlaSil
  33. giriş yapılmıyo v3 geliyo sanırım :(

    YanıtlaSil
  34. Pokemon araması yapmıyor :) %100 olduktan sonra yükleme, sol alttaki kısım kayboluyor. Yani yazılar çıkmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan bir problem görünmüyor, bende normal çalıştı. Sizde sorunlu mu hala?

      Sil
  35. Aynı yükleme bittikten sonra kalıyor öyle

    YanıtlaSil
  36. Ekleme Şu sorun yine devam ediyor; Belli zaman sonunda sol altta Yükleniyor:100 olarak donuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun çok çok yavaş bende neredeyse bağlanmıyor, o yüzden bakamıyorum. Ancak takılma sorunu ile ilgili bir güncelleme yapmıştım test etmeyi bekliyorum.

      Sil
  37. efsane bulması uzun sürüyo bir saat falan oldu daha çıkmadı hiç bir efsane ayrıca bir fikir mesela sadece shiny efsnaneleri sadece dark efsaneleri yakalama seçeneği olsa harika olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsane bulması konusunda yapacak hiçbir şeyim yok malesef. Benim elimde olan bir durum değil. Dediğiniz kısmı bir sonra ki güncellemeye ekleyebilirim problem değil.

      Sil
  38. bot şuanda çalışmıyo yüzde 100 oluyo pokemon aramaya geçmiyo ayrıca diğer kullanıcılarda gayet iyi bana saol sayende çok çıktı ama tornadus therian falan hiç çıkmadı bütün gün arıyorum :( ancient mewtwo shiny suicune darkai falan kaçırdım pokemonla karşılaşmaya giriyodu bağlantı kopup yakalamıyodu poke topunun içine girdi dediği halde ayrıca bot çalışmıyo (:( malesef ilk başta dediğim gibi halledebilirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun ile ilgili şuan hiçbir şey yapamıyorum malesef. Bende bağlanmıyor, bağlansada çok yavaş. Site düzeldiğinde kontrol edeceğim.

      Sil
  39. botu nasıl kullanıcaz bırı anlatabılırmıı admın yardımcı olursan sevınırımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan oyun yok o yüzden yardımcı olamıyorum.

      Sil
  40. ismail yardımcı olurmusunn kardesmm nasıl kullancaz acık bı sekılde yantllarmısınn

    YanıtlaSil
  41. oyunda ki sorun değil de v3 gelceği için olmasın çalışman vardır inşallah v3 le ilgili

    YanıtlaSil
  42. site kapanmamıştır inşallah crater de öyle olmuştu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyip görmek lazım, V3 olayı bu kadar uzun sürmemesi gerek.

      Sil
    2. ismail facebook da pokemon vortex resmi sitesi var yabancı dılle bişey yazıyor cevırdım ama anlayamadım sen bak yada yabanco dili iyi olan bırısı baksın 2-3 gunden fazla surecek galiba

      Sil
    3. Vortex will be down for an unforeseeable amount of time, unfortunately.
      I've been working on the problem for over a day non-stop and got nowhere with it.
      When I get it back up, I'll do something nice for you all to say sorry for the downtime (even though it's not my fault)
      Please don't keep posting on here that you can't get on, no one will be until I post that it's back up - I have all servers turned off for the time being.

      "Vortex şuan belirli olmayan zaman zarfında kapalı olacaktır.
      Hata ile ilgili olarak durmadan çalışıyorum, (bulamadım gibi birşey sanırım devamı.
      Benden kaynaklanan bir hata olmasada özür diliyorum ve açıldığında güzel birşey yapacağım (Üyeleri kastediyor).
      Lütfen mesaj atıp, durmayın mesaj atmanız oyunun açılmasını sağlamaz. Sonrasını pek anlamadım ancak bu zaman zarfında sunucular kapalı olacak gibi birşey diyor."

      Benim ingilizcem pek iyi değil, çevirebildiğim kadarıyla yukarıdadır.

      Sil
  43. pokemonvortex bakım ıcın kapatılmıstır 2 3 gun sonra acılcak :D

    YanıtlaSil
  44. adres değişti ötekini düzeltmişsin bunu da düzeltirmisin ??

    YanıtlaSil
  45. kardesım sımdı botun nasıl kullanlıcagını anlatırmısın acık bı sekılde :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bot'ta 2 türlü yakalama yöntemi mevcut.

      1. Ayarlar menüsüne tıklayıp, oradan Ancient, Dark vs. kaç tane toplamda yakalamasını istiyorsanız sayı giriyorsunuz ve aktif et'i işaretliyorsunuz.

      2. Altta ki listeden tek tek pokémonlara çift tıklayıp sayılarını giriyorsunuz. Daha sonra botu başlat'a tıklayıp kendi haline bırakabilirsiniz.

      Sil
    2. yakalandı dıyor ama pokemon yok bi yanlısmı yapıyoruz acaba?

      Sil
    3. Şuan kontrol ettim bir problem görünmüyor. Ayarlarda bir hata yapmış olabilirsiniz.

      Sil
    4. zahmet olmazsa bi daha en başındanmı giriş yapcaz neyi önce yazcaz sora yazcaz onları solermısınız

      Sil
  46. bide pokemon vortexı acıyomuyuz yoksa bot kendımı acıyor
    simdiden saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmanıza gerek yok bot gerekli bağlantıyı yapıyor.

      Sil
  47. valla olmuyo bir türlü normal pokemonları bile yakalayamıyor anlamadım gıttı

    YanıtlaSil
  48. bişey daha var başlıkta 1.0.6 yazıyo indirdim 1.0.4 iniyo

    YanıtlaSil
  49. pokemon araması yapamıyoruz 2 gün oldu senin suçun değil ama botu ayarladığın gibi bunu da ayarlarsan harika olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Botta bir sorun yok;

      http://g1211.hizliresim.com/13/7/fq3h8.jpg

      Nerede hata veriyor sizde?

      Sil
  50. girmiyo yüzde 100 oluyo pokemon aramıyo ayrıca başlıktaki sürüm 1.6 inen 1.4 :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100 yuz oluo alta yazı yazmıo bida bende de oyle sorun var

      Sil
    2. Eski sürümü kaldırıp altta ki adresten kurunuz.

      http://www.indir.ismailkose.com.tr/PBOT_LEGEND/Kurulum_0106.exe

      Sil
  51. aynı hata bende de veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski sürümü kaldırıp altta ki adresten kurunuz.

      http://www.indir.ismailkose.com.tr/PBOT_LEGEND/Kurulum_0106.exe

      Sil
  52. Bu adresteki sürümü kurdunuz değil mi?

    http://www.indir.ismailkose.com.tr/PBOT_LEGEND/Kurulum_0106.exe

    YanıtlaSil
  53. hersey guzelde neden ismini ayarladıgımız pokemon yerine kendi istediği pokemonu yakalıyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlar menüsünde ki aktif et seçeneğinin işaretini kaldırınız.

      Sil
  54. bu seferde bot başlıyacağı zaman bot durduruldu diyo

    YanıtlaSil
  55. evet bot başlarken bot durduruldu diyo kapanıyo

    YanıtlaSil
  56. (eski sürümü tamamen kaldırdım)

    YanıtlaSil
  57. efsane türü seçme seçeneği ni koyucakmısın aktif et seçeneği gibi sadece shiny efsaneleri yakala gibi onunla beraber düzeltirsen sürümü çünkü bende çalışmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aktif et bölümünde hepsine 0 yap otomatik efsanelerin hepsini (shiny dark mistic vb) topluyor ama yenı efsenalarını toplamıyor o sorun.

      Sil
    2. onu bende biliyorum kardeşim anlamamışın yorum yapma

      Sil
    3. tmm kardeşim

      Sil
  58. bir sorun prpgramın düzgün çalışmasını durdurdu. windows programı kapatacak ve çözüm varsa size bildirecek. hata bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Botu durdur seçeneğine 2 kez üst üste tıkladığında veriyor bu hatayı

      Sil
    2. ama ben 2 kere üst üste tıklamadım

      Sil
  59. Biraz rahatsızım 1-2 gündür, en kısa zamanda güncelleme çıkaracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ustacım biraz acele edersen iyi gözünü sevidiğim şu yeni efsane pokemonlarını eklersen cok iyi olacak

      Sil
    2. Yeni efsane pokémonların ismini gönderebilir misiniz? Hiçbir yerde bulamadım.

      Sil
    3. Arkadaşlar yardım ederse cok iyi olacak bende bulsam sana gonderırım sen yenılersın
      Darmanitan (Zen Mode)/ Missingno / Aerodactyl (Fossil) / Dialga / Dratinire / Dratinilic / Dratinice / Milotic / Rotom (Halloween) / Arceus (Dark)/ Arceus (Bug) / Arceus (Dragon) / Arceus (Electric) / Arceus (Fighting) / Arceus (Fire) / Arceus (Flying)/ Arceus (Ghost ve diğerleri ground unkonw felan onları sen çogaltırsın.)/ Celebi (Eternal) /Kabutops (Fossil) / Keldeo (Resolution)

      Sil
    4. bunların mıstic shiny dark sen ayarlarsın demı

      Sil
  60. Gönderdiğiniz pokémonlar, pokémart'ta bulunan pokémonlar gibi geldi. Belli bir haritaları var mı? Yoksa her haritada mı çıkıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunların bir kacı pokemart da varmıs dıkkat etmedım ama sen bunları her mapa eklsen senın zor mu olur ? Az sen ekle cıkarsa cıksın cıkmazsa cıkmasın benım içim rahat olsun:) ama yuzde yuz bazıları kesın cıkıcak. hadi eyw ben saat 16.00 gelebılırım sana zahmet her mapa eklersen cok iyi olur.

      Sil
  61. yalnız ben hala pokemon arıyamıyorum benim yazdıklarıma yanıt yazmamışsın bi yardım edermisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin sorununuzun tam olarak ne olduğunu anlayamadım. Bot'u kaldırıp, sıfırdan kurulum yaptıysanız şuan için pokémon yakalıyor olmalısınız. Ben 0'dan hesap açıp 2 tür ayarda da denedim bir problem oluşmadı.

      Sil
  62. evet sorunun benden olduğunu anladım ama hani botu durdura 2 kez üst üste tıklayınca bir hata veriyo ohatayı bop yüzde 100 e geliyo öyle veriyo bu yüzden event pokelerini kaçırdım therian ları :(

    YanıtlaSil
  63. ve evet sıfırdan kurdum

    YanıtlaSil
  64. ama dediğiniz gibi farklı bir hesapla giriş yaptım pokemon aradı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesapsal bir durumsa, hesabınızın ayarlar kısmında oyuncuları haritada göstermeyi iptal edip, öyle deneyin.

      Sil
    2. maalesef yine aynısı oluyo bu sefer herhangi bir hesapla giriş yapılmıyo yapılırken programı kapat hatası veriyo 5-6 kere denedim art arda hepsinde aynı oldu

      Sil
  65. ... "Başarı ile yakalandı" deyip "haritaya tekrar giriliyor" yazmış ama Shiny Raikou çantada yok. Bağlantı kopmuş olacağını sanmıyorum. Bağlantı koparken yakalamaya çalıştıklarını almış çantada duruyorlar. Ama bunda hiç donmada olmamasına rağmen ortada yok :( 13 tane yakalama bildirisi var 13 taneden tek bu yok xS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programda bulunan bağlantı kopmalarını en aza indirgedim. Sizinde dediğiniz gibi bu bağlantı kopma olayı değil. Mesela şöyle diyelim, bilmiyorum hiç karşılaştınız mı bana birkaç kere olmuştu. Oyunu oynuyorsunuz, pokémonu yakalıyorsunuz pokémon yakalandı ekranı geliyor ama pokémon sizin listenizde bulunmuyor. Yani bu tamamen oyun ile alakalı bir durum gözlemlerime göre. O yüzden botsal bir sorun olacağını sanmıyorum.

      Sil
    2. Anladım, teşekkürler hocam cevap için :)

      Sil
  66. Arkadaşlar yardım ederse cok iyi olacak bende bulsam sana gonderırım sen yenılersın
    Darmanitan (Zen Mode)/ Missingno / Aerodactyl (Fossil) / Dialga / Dratinire / Dratinilic / Dratinice / Milotic / Rotom (Halloween) / Arceus (Dark)/ Arceus (Bug) / Arceus (Dragon) / Arceus (Electric) / Arceus (Fighting) / Arceus (Fire) / Arceus (Flying)/ Arceus (Ghost ve diğerleri ground unkonw felan onları sen çogaltırsın.)/ Celebi (Eternal) /Kabutops (Fossil) / Keldeo (Resolution)
    bunların bir kacı pokemart da varmıs dıkkat etmedım ama sen bunları her mapa eklsen senın zor mu olur ? Az sen ekle cıkarsa cıksın cıkmazsa cıkmasın benım içim rahat olsun:) ama yuzde yuz bazıları kesın cıkıcak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki teşekkürler, yarın bunlar veritabanına eklenecek :)

      Sil
    2. tmm bugun gece felan akşam yapamazmısın

      Sil
    3. Fossil olanlar özel pokemonlar 100m paran olursa item alıp tarih öncesi pokemondan aldığım taşla evolve edip fossil yapıyorsun.

      Sil
    4. Ek olarak; Harici bir textbox eklense oraya biz yeni konulan Efsaneleri el ile girsek... böyle birşey mümkün olur mu?

      Sil
    5. aynen kratosa cok katılıyorum.BİDE GUNCELEDIN MI 1 BUGUN GECTİ?

      Sil
  67. şimdi de arama yapmıyo o sorun u vermiyo ama pokemon aramıyo

    YanıtlaSil
  68. şöyle özetliyim ana hesapla giriş yapıyorum program kapanıyo diğer hesapla girş yapıyorum pokemon aramıyo :( bağlantı kotu diyip kapanıyo program

    YanıtlaSil
  69. bazen her hangi bir şekilde giriş yapmıyo 10 kere yeniden indirdim 10 kere 0 dan kurdum olmuyo şu an hiç bir şekilde giriş yapmıyo bağlantı koptu diyo program ı sonlandırıyo ama bağlantı nın koptuğu yok diğer bot gayet iyi çalışıyo çünkü halledebilirsen sevinirim bayağıdır pokemon yakalayamıyorum :((

    YanıtlaSil
  70. Kratos ve diğer arkadaşlar sizin bilğidiniz başka hile var mı ?

    YanıtlaSil
  71. galiba bağlantı hatası yüzünden veriyo hatayı ama bağlantı kopmuyo bir tek bana denk geldi bu da :(

    YanıtlaSil
  72. NE ZAMAN GÜNCELENECEK ?

    YanıtlaSil
  73. Akşama doğru, 0.2.0.0 numaralı sürümü yayınlayacağım. Şuan üzerinde çalışıyorum ve aceleye getirmek istemiyorum.

    http://c1211.hizliresim.com/13/b/fsxg9.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kyurem (Black) Kyurem (White) bunlarda bazı yenı efsaneler

      Sil
  74. Tornadus (Therian) Landorus (Therian) Thundurus (Therian) bunlar da var galiba

    YanıtlaSil
  75. Arkadaşlar test için Gym'leri bitmiş bir hesap gerekli bana, içerisinde pokémon olmasa bile önemli değil. Sadece efsane pokémon yakalamak için test edeceğim. Elinde boşta bir hesabı olan var ise culum@ismailkose.com.tr adresinden bana iletebilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. msn den senı ekledım olurmu ? ordan konusalım

      Sil
    2. Hesap için teşekkür ederim, sayenizde 0.2'nci sürümü tamamlayabildim :)

      Sil
  76. kesinlikle pc de sorun var güncellemeye rağmen aynı hatayı almaya devam ediyorum pc den anlayan biri yardım ederse sevinirim :( :)

    YanıtlaSil
  77. kyurem formları cave map'e eklenmiş onlarıda ekleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  78. cave map'ê Kyurem(Black) ve Kyurem(White) eklenmiş onları da ekleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  79. Bu tür pokémonları kendiniz ekleyebiliyorsunuz, Harita seçme ekranından "Efsaneler" e tıklarsanız ekleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil