14 Aralık 2012 Cuma

Pokémon Vortex [Poké Bot] - (1.0.0.2)

 Pokémon yakalama botu final sürümü hazır.













Eski sürüm: 
http://www.ismailkose.com.tr/2012/10/pokemon-vortex-poke-bot-beta.html

İndirmek için aşağıda ki adresi kullanınız:
İndirmek için buraya tıklayınız.

Değişiklikler listesi:

http://www.indir.ismailkose.com.tr/PokeBot_Vortex_ChangeLogs

Giriş bölümü
Ayarlar bölümü

Uyarılar;
  1. Bot çalışırken oyun içerisinde hiçbir şekilde başka bir savaşa girmeyin ve pokemonunuzu geliştirmeyin.
  2. Oluşabilecek hiçbir hatadan şahsım sorumlu değildir.
  3. Bot ile karşılaştığınız hataları Geri Bildirim sekmesi aracılığı ile bana iletebilirsiniz.
  4. Pokémon eklerken, pokémon isminin sağında boşluk bırakmayın. Mesela "Pikachu" yerine "Pikachu " yazmayın.
  5. Bot hızını 2300'den yukarıya çıkarmanız önerilmez.
  6. Bu bot sürümü, geçiş sürümüdür. Herhangi bir hata ile karşılaşırsanız bildirip, eski sürümü kullanabilirsiniz.
  7. Bot hızını ne kadar arttırırsanız, bilgisayarınızı o kadar zorlar. Tavsiye edebileceğim hız (2000)dir.

172 yorum:

  1. Yeni sürüm hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tekrar deneyiniz, şuan yüklendi :) (Teşekkürler)

      Sil
  2. Gördüm hocam ondan yorumu silmiştim :) Hızı ben 1988-2001 arasında ayarladım ve oldukça iyi :) Efsane bölümüde çok iyi olmuş :) Şimdi başlattım bakalım nasıl gidicek =)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederiz shiny efsane yakalama yı dad eklemişin saol :) ama aynı hatayı bunda da veriyo:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tespit edebildiğim kadarı ile hataya neden olan sorunlar;

      1. Kullanıcı adı veya şifrenin yanlış girilmesi "Pokemon-Vortex.com" alan adına geçtikten sonra uyarı vermiyor. Kullanıcı adı veya şifre yanlış diye.

      2. Hesaba ulaşamama

      3. Internet bağlantısının çok yavaş olması.

      Başka hata ile karşılaşan var ise yazarsa sevinirim.

      Sil
    2. 3 belki 1 ve 2 yanlış girmiyorum siteden 50 kere denedim hata vermedi 3- diğer botta takılmıyorum ve hiç birşey açık değil kasma yapıcak bir şeyin olacağını sanmıyorum ama deniyceğim

      Sil
    3. ama muhtemelen çünkü girceği zaman sigma da internet bağlantısı koptu diyip hata veriyo omega da pokemon aramıyo

      Sil
  4. Belli bir süre sonra kapatma hatası vermekte =) 3 kere denedim kapatma verdi hep belli aralar sonrası :) Hızı 1500'e çektim aynı =)

    YanıtlaSil
  5. bana direkt daha girmeden veriyo o hatayı :( Ayrıca Kyurem (White) Kyurem (Black) i eklersen ben daha kullanamıcam ama ark yakalasın bir an önce

    YanıtlaSil
  6. Program dosyasının içerisinde ki veritabani.s3db isimli dosyayı bana gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. nasıl gönderebilirim ? söylerseniz gönderebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ul.to vb. upload sitelerine yükleyebilirsiniz yada messenger adresimden gönderebilrisiniz.

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler koydum http://ul.to/uo50th4t ama aron u efsaneler arasına koumuşsunuz sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ul.to'dan indiremiyorum, ücretsiz slotlar dolu diyor. Başka bir siteyi deneyebilir misiniz? Evet Aron'u yeni farkettim test için eklemiştim silmeyi unuttum.

      Sil
    2. tabi başka upload sitesine atıyorum http://www.dosyasitesi.com/download.php?file=6ea34c35b37286b4c35cdcd10b3ab051

      Sil
  10. ayrıca event pokeleri arasında Caterpie (Chtismates) da var arkadaşlar a yardımı olsun diye söylüyorum

    YanıtlaSil
  11. aron efsaneler arasında Caterpie (Chrismates) , Kyurem (Black) , Kyurem (White) , ı eklersen sevinirim ama Efsane Pokemonlar arasında var ama Cave Map ta falan yok Tornadus, Landorus, Thundurus (Therian) yok cave map listesinde eklersen yakalamaya başlayınca çok yardımı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş event anlık geçici olan birşeydir ve bu dediklerin zaten geçti artık yoklar. Boşuna eklettirme ve ayrıca bu sürümde; kendin hangi mapi seçersen o mape özel pokemonu da ekleyebiliyorsun zaten :D

      Sil
  12. Versiyon 0.2.0.1 ile veritabanı hatasını giderdim. Sizin sorununuz veritabanı hatası ise düzelmiş olması gerek. Eğer düzelmediyse 0.2.0.1 sürümü kurduktan sonra veritabanı dosyanızı gönderiniz ve unutmadan şunu açıklayayım. Programı c:/ yerine başka bir dizine kurunuz. Kurduktan sonra, dosyanın içerisinde ki veritabani.s3db isimli dosyanın 25 KB'mı yoksa 23 KB'mı olduğunu kontrol ediniz. Doğru olan 23 KB boyutludur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sürümün tamamen sorunsuz olması gerek. Şuan 2300 hızda botu çalıştırıyorum ne kasma nede takılma var. Dediklerimi eksiksiz yaptıysanız bir sorun çıkmaması gerek.

      Sil
    2. Bir hatırlatma daha yapayım. Oyunun "Omega" sunucusu şuan kapalı. Yani şuan için sadece "Sigma" çalışıyor. Omega'da çalıştırmayı denemeyin.

      Sil
  13. botu kullanamıyorum o yüzden de bilmiyorum ama dediğin doğru araştırdım ama yakında tekrar haritaya bırakılabiliyo yani rotom ve caterpie hariç event pokelerinin ne zaman ekleneceği Patrick e bağlı belli olmuyo yani caterpie adı üstünde chrismates event ı aralık ın son haftasında veya 31 inde çok uzak değil yani :D

    YanıtlaSil
  14. aron u efsanelerden çıkarttınız mı peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Aron şuan efsanelerde ekli değil ve Caterpie (Christmes)'ıda ekledim.

      Sil
  15. sorunsuz işliyo teşekkürler :D bişey var sorun mu bilmiyorum bot başlarken yakalancak efsane pokemon ? yazıyo ne kadar yakalanacağı belli olmadığındadn da sonra yakalanacak pokemon sayısı 0 diyo efsane yakalamayı engellemez inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsane pokémon : ? Sonsuz tane yakalanacağı için ? işareti gösteriyor.

      Diğer husus ise Hiç normal pokémon(efsane harici) yakalanmasını istemediğiniz için 0 olarak gösteriyor. Bir problem yok. Yani bu şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz :)

      Sil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. efsane de yakaladı sorun yok teşekkür ederim İSMAİL KÖSE :)
    ayrıca hız ını ayarlama seçeneği harika olmuş 2400 de uçak gibi arıyo çokta başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun, rica ederim :)

      Bilgisayarınızı ve internetinizi fazla zorlamayın bence :)

      Sil
    2. :) internet hep çalışıyo Supernatural Film falan yüzünden oluyodur muhtemelen

      Sil
  18. ya vallaha kafayı yicem şimdi de pokemon buluyo öyle veriyo kapatma hatasını

    YanıtlaSil
  19. Şimdiye kadarki botların en iyisi olmuş. Bot hızını 2010 yaptım fazla zorlamamak için... Anında giriş yaptı. 5 dakika içinde de 2 efsane yakaladı. Diğer botlarda efsane bulduğunda belirli bir süre bekliyordu, bu direk yakalıyor. Haritaya tekrardan giriş kısmıda hemen gerçekleşiyor. Eskisinde genellikle 80 ve 90da takılıp biraz bekletiyordu. Belki bu saatte az oyuncu vardır diye öyledir bilmiyorum ama şu an için mükemmel gidiyor. Umarım nazar değmez. Bot için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  20. Yine atıyor. 2 hesap açıp denedim ayrı sürücülere kurulmş olarak. Önde D'dekini attı 1-1,5 saat sonra C'dekini attı :S hızda 2000

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu saatten şu ana kadar hala açık kapanmamış hiç. Anime indirdiğim için pc açık bırakmıştım sanırım sorun rastgele oluyor xd Ayarda efsane poke için limit belirlemeden direk "ya da hepsini yakala" yı işaretlemiştim. Ondan olabilir mi bilmiyorum. Şimdi ayarı yine değiştirip başlattım bakalım belli olur :d

      Önceden bahsettiğim mobile sürüme uyarlanan dragon map için ekleme olmayacak mı

      Sil
    2. Ekleme: Shiny ve Dark Efsaneden 30'a 20 tane yakalamasını ayarladım... Ancient yakaladı :D

      Sil
    3. İlginç bir durum olmuş, hemen kontrol ediyorum gözden kaçırdığım birşey var mı? diye :) Atma sorununa gelirsek onu bir kontrol edeceğim, bir türlü kararlı sürüm tutturamadık bu botta...

      Sil
    4. Hocam sorunu buldunuz mu 2 günlüğüne 2x yapmışlar exp oranını pv'ye soktum.

      Sil
    5. Hayır sorunu şuan bulamadım, büyük olasılıkla bu sorunun çözülmesi 2 günü bulur.

      Sil
    6. Sanırım oldu Ayarlar kısmıındaki aktif et i de işaertlemek de gerekiyor sanırım. Ama henüz shiny yakalamadı :D Diğerlerini es geçti xd Oldu gibi sanırım.

      Sil
  21. normal poke yakalayınca bişi olmuyo da efsanevi pokemon yakalayınca çantada görünmüyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan efsane yakalacak bir hesabım olmadığı için bakamıyorum. Ancak dünki testlerim sırasında yakalanan efsaneler çantaya geliyordu.

      Sil
    2. şu an gelmiyo hiç biri bir kaç aron yakaladı çantaya eklendi ama şimdi hiç biri eklenmiyo çantaya

      Sil
    3. Aron efsaneler arasında olmaması gerek. Efsaneler arasında ise sizde siz yanlış veritabanını kullanıyorsunuz.

      Sil
    4. yok zaten efsaneler arasında test amaçlı aronu denedim çantaya koydu sonra efsanleri denedim yakaladı ama çantaya atmadı sonra tekrar Aerodactyl ve Aron denedim efsaneler le ilgili mi diye yakaladı ama çantaya atmadı bazen hiç pokeball harcanmıyo bazen harcanıyo ama pokemon yinede çantaya eklenmiyo :( hep bir sorun çıkıyo senin de başını ağrıtıyorum :D

      Sil
    5. Hesap bulabilirsem test edip bakacağım buna :)

      Sil
    6. istersen 2 dk da hallederim hesap açıp sen okadr zahmet ediyosun bende sana - veririm bütün rozetleri toplayıp

      Sil
    7. Çok iyi olur bu, eğer bırakabileceğim hesabım olursa sorunları daha çabuk çözümleriz.

      Sil
    8. tamam ben başlıyorum toplamaya

      Sil
    9. usurname önemli değil sanırım

      Sil
    10. Kullanıcı adı farketmez, teşekkürler. Aslında bir hesabım var ama ona bağlanamıyorum.

      Sil
    11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    12. şifreyi atmak için PV de usurname i verirseniz usurname ve şifreyi ordan atarım

      Sil
    13. eventları tamamlamak önemli değil efsane pokeler için bildiğim kadarıyla çünkü benim 2.hesap ta eventlar tamam lanmadığı halde efsane yakalıyo battle frontier ı ve battle in a gym deki herkesi ve herşeyi yendim :) -ashgetchum-tr pokemon vortexten mesaj atarsan şifresini sana atarım

      Sil
    14. hazır kontrol ettim gerekli rozetler in hepsini aldım

      Sil
    15. PV hesabına giriş yapamıyorum karakter sorunum yüzünden 1 tane daha açtım onu bitirmek üzereim :)

      Sil
    16. leivun isimli kullanıcıya gönderebilirsiniz. Ona girebliyorum.

      Sil
    17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    18. gecikmeyi mesajda da belirttim şifreyi gönderdim PV hesabınıza buyrun bitirdim

      Sil
    19. Teşekkür ederim, şuan test ediyorum.

      Sil
    20. önemli değil sizin yaptıklarınızın yanında hiç :)

      Sil
  22. anlamadığım şey atıyorum 300 master ball var poke yakalandı diyo 299 tane kalıyo masterball ama pokemon çantaya eklenmiyo 2 hesap ta denedim arka arkaya belki 25 efsane yakaladım hiçbiri çantamda poketoplarında da düşüş var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bot masterball kullanmıyor, yani masterball olmasa bile pokémonu yakalar. Ancak Masterball kullandıysa, pokémon yakalandı ekranına geçti demektir. Yani çantanıza düşmesi gerek.

      Sil
    2. bazen eksiliyo bazen ekslimiyo ama son 25-30 pokemon içinden sadece denemek içi kullandığım aron u yakaladı o yüzden sadece normal pokeleri yakalıyo dedim şuan hiç birisini atmıyo çantaya Shiny Giratina Ancient Mewtwo falan kaçırdım

      Sil
  23. diğer sürümü kullanıyorum şuan onda da aynısı olur mu bilmem ama bunu kullandıktan sonra bayağı yavaş geliyo eski sürüm

    YanıtlaSil
  24. yıne aynı hata oluyor bırcok shyn pokemon yakaladım ama hıc bırısı lıstemde gozukmuyor baska hesaplada denedım yıne aynısı

    YanıtlaSil
  25. Daha başlatalı 5 dakika olmuştur anca; http://g1211.hizliresim.com/13/d/fv949.jpg

    Hız: 2200.

    Ayarlar menüsünde aktif et seçeneği kapalı.
    Efsane ayarları bölümünde ki ya da hepsini işaretli olarak başlattım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da ikinci: http://f1211.hizliresim.com/13/d/fv98t.jpg

      Sil
  26. ama bende de aynısı oluyo gelmiyo çantaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi diğer ayarlar ile deniyorum, ya da hepsinin tıkını kaldırdım el ile sayı girdim. Bakalım böyle sorun olacak mı?

      Sil
    2. ilginiz için teşekkür ederiz inşallah hallolur

      Sil
    3. Sayı girildiğindeki ayarlarda program kendini kapatıyor, bunun üzerinde çalışacağım. Şuan için ya da hepsini ayarına tıklayarak kullanabilirsiniz.

      Sil
  27. az önce shiny Regirock yakaladım çantaya baktım yok reigrock

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız ayaraları bana iletebilir misiniz? Şuan program kapanma sorununu hallediyorum, ayarları atabilirseniz bu soruna neden olabilecek duruma bakabilirim.

      Sil
  28. normal pokemon olsun efsane olsun hıc bırısı gelmıyor ben hem sayı gırıyorum hemde aktıf et secenegıne tıklıyorum aynı degısen bısey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç pokémon yakalamama gibi bir durum mümkün değil. Bugün kendi testlerim sırasında da bunu farkettim. Eğer hiç yakalayamıyorsanız hesabı başka bir botta açmış olabilirsiniz yada tarayıcı ile hesaba bağlandığınız için yakalanmıyor olabilir.

      Sil
    2. nasıl halledebiliriz onu

      Sil
    3. Size verdiğim yanıtta olduğu gibi bana hangi ayarları kullandığınızı iletin mesela ayar pencerelerini açın, fotoğrafını çekin ve yükleyin. Ben o ayarlar ile deneyip, sorun var ise ilglenirim yok ise sizin bilgisayarınızda bir problem vardır demektir. Onun içinde yardımcı olurum.

      Sil
  29. Evet, sadece bu ayarlar mı seçili?

    YanıtlaSil
  30. bildiğim kadarıyla başka yerden ayar seçilmiyo ama evet böyle

    YanıtlaSil
  31. başka ayarlama var mı? bildiğim kadarıyla bu kadar ama evet

    YanıtlaSil
  32. arkadasın resmındekı gıbı ayarladım yıne degısen bısey yok cozemedım bu durumu

    YanıtlaSil
  33. 1 saate kadar yeni bir sürüm çıkaracağım ve yükleme sistemide değişecek. Onda sorun çıkmaması gerek çünkü az önce 2 dakika içerisinde Genesect yakaladı.

    YanıtlaSil
  34. Tuhaftır bana, ne ayar yapsam da efsane gelmekte? İstediğim tür efsane yakalamada sorun vardı onu da hallettim. Şimdi normal dereceli shiny pokemonları yakalayıp 100lv'e çıkartmaktayım.

    YanıtlaSil
  35. sabahtan berı 8 tane shny mew yakaladım 4 tanede mewtwo yakaladım hıc bırısı yok dıgerlerı cabası tabı sızıde yormak ıstemıyorm kusura bakmayın bılmıyorum nerde sorun var

    YanıtlaSil
  36. Yeni sürüm ile çoğu sorun giderilmiş olacak, efsane gelmeme problemi devam ederse bana bildirin elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım.

    YanıtlaSil
  37. teşekkürler hazır mı yeni sürüm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürüm hazır ancak test ediyorum şuan.

      Sil
    2. merakla ve sabırsızlıkla bekliyorum 2 saattir :)

      Sil
    3. bitmedi mi >:( :S :D :)

      Sil
    4. Biraz daha beklemeniz gerekecek, aceleye getirmeyelim bu sürümü :)

      Sil
    5. tamam :) elinize sağlık şimdiden

      Sil
  38. değişiklikler neler peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz ile görülür tek değişiklik reklam ancak altyapısal değişiklikler var. Bu yakalamama sorununu çözdüm gibi ama emin değilim.

      Sil
    2. inşallah yakalama sorunu çözülmüştür :)

      Sil
    3. Şuan onun üzerinde çalışıyorum :)

      Sil
  39. çünkü yaklaşık 1 haftadır pokemon yakalıyamıyorum yakalama sorunu olsun atma sorunu olsun bağlantı hatası olsun pokemon yakalayamadım :(

    YanıtlaSil
  40. Programda daha önce hata ile karşılaşmış olan kişiler 0.2.0.2 sürümünü çalıştırmadan önce oyuna bir kere girip herhangi bir pokémonu kendileri yakalamaları gerekmektedir. Daha sonra botu kullanmaya başlayabilirsiniz. Ancak bot hızını internet ve bilgisayar hızınız iyi ise yükseltiniz aksi takdirde pokémon yakalasanız bile çantanızda görünmeyecektir. Bu hususlara dikkat ederseniz bir problemle karşılaşacağınızı sanmıyorum. Yeni sürümümüz hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  41. Yanıtlar
    1. Test ettiniz mi? Bu arada bana verdiğiniz hesapta ki efsaneleri alabilirsiniz :)

      Sil
  42. teşekkürler :) ama yüklenmeden yükleme bitiyo bişey çıkıyo sanırım botu kullanmak için gerekli bir program var hangi program acaba

    YanıtlaSil
  43. http://c1211.hizliresim.com/13/d/fvux4.png bundan bahsediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, bu sadece yükleme programının ücretsiz sürümünü kullandığım için reklam gösteriyor. Benimle veya botla ilgisi yok yani.

      Sil
  44. içim rahatladı teşekkürler :)) şuan pokemon arıyo ve dediğiniz gibi haritadan pokemon yakaladım

    YanıtlaSil
  45. teşekkürler 1 de 1 sağol çantaya da eklenmiş sonun da allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  46. bi an tırstım ama oyundan dı sanırım şöyle oldu yakaladı çantada yakaladı çantada değil yeniden başlattım yine aynısı oldu yakaladı çantada yakaladı çantada değil muhtemelen bot başlayınca ilk gördüğü pokeyi yakalıyo diğerlerinde baştan başlatmak gerekiyo o da galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani, biraz karışık bir anlatım olmuş bu :)

      Sil
  47. ilk olarak başlattım groudon yakaladı çantaya girdi daha sonra dark landorus yakaladı çantaya eklemedi poke topu eksild bende botu durdur yaptım haritaya girdim pokemon yakaladım tekrar botu açtım Jirachi yakaladı çantaya eklendi sonra shiny registeel yakaladı çantaya eklenmedi ondan sonra virizion yakaladı yine çantaya girmedi az önce tekrar yaptım aynısını botu durdurdum haritada pokemon yakaladım botu açtım bakıyorum ne olcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun yaşıyorsanız bot hızını düşürün, bot hızının yüksek olmasındanda kaynaklanabilir.

      Sil
    2. Bende şuan sizin verdiğiniz hesap ile test ediyorum bakalım aynı sorunu yapacak mı?

      Sil
  48. tamamdır sorun çözüldü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada "Master Ball" almanıza gerek yok :)

      Sil
    2. daha ucuzuna kaçıyorum artık :)

      Sil
  49. ama test amaçlı 35 shiny normal poke yakalamasını istedim sorun çözüldü şimdi 0 a basıyorum kaydediyorum tekrar aynı yerden devam ediyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatamamışım 35 shiny pokemon seçtim normal hemen yakalaması için çantaya eklencek mi diye bakmak için eklendi sonradan 0 yaptım kaydettim ama hala yakalamaya devam ediyo

      Sil
    2. Botu tamamen durdurun, mümkünse kapatıp açın öyle deneyin.

      Sil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. Kyurem (Black) & Kyurem (White) bunları efsane olarak nasıl bota eklıycez acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harita seçme ekranından, efsaneleri seçin. Üst tarafta bulunan Pokémon Ekle'ye tıklayın ve pokémon ismini girin. Bu kadar başka bir ayarı yok.

      Sil
  52. 3 saatir deniyorum 1 tane bıle yakalamadı acaba bı yerdemı yanlıslık yaptım efsane yerıne
    Kyurem (Black)
    Kyurem (White) yazdım ama normalı yakaladı bunları yakalamadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsaneler kısmında yazdığınız pokémonlar görünüyorsa, bir sorun olmaması gerek. Bu pokémonlar event pokémonu ise çıkmayabilir. Tam olarak bilmiyorum oyuna girmediğim için.

      Sil
  53. event bolumunde cıkıyor ama landorus thundurus fılanda event pokemonuydu ama cave mapta yakalıyodu bot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi, eğer pokémonlar eklediğiniz kısımda görünüyorsa ya yanlış haritada arıyorsunuz yada o pokémonlar artık haritalardan çıkmıyordur.

      Sil
  54. siz bi bakarmısınz pekı

    YanıtlaSil
  55. öteki sürümleri kaldırmamıza gerek varmı acaba bide efsanelere ekledim ama map de gozukmuyor bır sorun teskıl edermi?

    YanıtlaSil
  56. Kyurem (White) yakaldım ama listede gozukmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yaptıgınızı anlatırmısınız zahmet olmazsa buse hanım

      Sil
  57. aktie et yaptım ben ama hiç bisey yakalamadı degısıklıklerde sayı gırmesenız efsane yakalar yazıodu ama bulmuyo

    YanıtlaSil
  58. valla bot calısmıyo kım ne derse desın yakalanan pokemondan bir tane daha haritada bulununca sende var demıyo bıle ben anlamadım bu işten bişey bıde sureklı yenı versıyonlar cıkıyo ama kullanım konusunda cokta acıklayıcı olunmuyo bunlara dıkkat edelım lutfen..

    YanıtlaSil
  59. Arkadaşlar, sorun ve sorularınız için lütfen üst menüde ki "Geri Bildirim" kısmını kullanınız. Yorum kısımlarını sadece program için görüşleriniz için kullanınız.

    Geri bildirim adresi: http://www.gbildirim.ismailkose.com.tr/

    YanıtlaSil
  60. Nasıl kullanamaıyorsunuz anlamıyorum. Ben tonla Black ve White Kyurem yakaladım. Hiç bir sorun yok.

    YanıtlaSil
  61. Gerçekten Ellerinize Sağlık Hocam Çok İyi Oldu Bu Program Efsane Arayıp Duruyorum Sinirlenip Hızlı Hızlı Yapınca da Kaçıyordu Ama Bot Kaçırmıyor Gerçekten Süper Bir Program

    YanıtlaSil
  62. Hocam Bi Öncekileri Yazarken Yakalana Pokemonlar (Dark Shuckle) ve (Palkia) :D

    YanıtlaSil
  63. sıfre ıstemeseymıssınız ıyıymıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bot uygulamalarında art niyetim olsaydı, şifre istemedende bot hazırlayabilirdim ve tüm şifreleri ele geçerebilirdim. Zaten botu kullanan arkadaşlar ile irtibat kurarsanız, yaklaşık 1.5, 2 aylık bir sürede hiçbir hesapsal sorun çıkmadığını görmüş olursunuz...

      Sil
  64. ben 1.5 aydır rahatlıkla kullanıyorum :D çokta iyi ve güvenilir ayrıca adam kendisi oynamıyo oynasada pokemonları yüksek expli ve nadir pokeler olur senin dandik hesabına kalmadı adam istemezsen kullanmassın .d

    YanıtlaSil
  65. botun calısması ıcın ılla kı kendı hesap ve sıfremızı mı gırmemız gerekıyor ısmaıl bey , yoksa herhangı bır sallamasyon ısım sıfre yazmak yeterlı mıdır? ve oyun acıkken mı gereklı bot ayarlarını yapalım yoksa oyunu acmadan once mı? bılgılendırırsenız memnun olurum

    YanıtlaSil
  66. Lütfen sorunuzu "http://www.gbildirim.ismailkose.com.tr/" adresinden tekrar sorunuz. Yorum kısmı sadece program görüşleri içindir.

    YanıtlaSil
  67. ismail bey tek kelımeyle mukemmel bır program olmus duacınızım.) cok tesekkurler tıkır tıkır tum efsanelerı yakalıyorum:) programda tek bır aksaklık bıle yok saat gıbı ıslıyor..paralı bıle olsa kullanılabılıcek bır program oldugunu dusunuyorum bu muthıs hızmetı hıc bır ucret talep etmeden kullanıma sundugunuz ıcın cok tesekkur ederım kendı adıma.. keske bır de oto ex kasma programı olsaydı..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)

      Hali hazırda http://www.ismailkose.com.tr/2012/10/pokemon-vortex-bot-beta-v01.html adresinde Pokémon Vortex için kasma botumuz mevcut. Onu deneyebilir siniz...

      Sil
  68. Bİ önerim var kusura bakmayın bu varsa benim dikkatsizligimdir pokemon exp botuna trainer yani isim ekleme kutusu koysanız mesela kutuya training fire yazsam ve onla dovesecek pokemonu ben seçsem ve bunun kaç kere tekrar edecegini felan yazsam boyle birşey mevcutmu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni nesil hazırlanan exp botunda böyle bir ayar mevcut ancak Pokémon Vortex için şuan için çıkarmadım. Testleri yapıldıktan ve sorunları halledildikten sonra botu Pokémon Vortex'e entegre edeceğim. Diğer husus ise tekrar kısmını eklemeyi düşünmedim ancak bu konu hakkında düşünebilirim. Geri dönüşünüz için teşekkür ederim.

      Not: Öneriler ve sorunlarınız için lütfen üst tarafta bulunan "Geri bildirim" sekmesini kullanınız.

      Sil
  69. ismail bey botun nesı var acaba. 1 saat oncesıne kadar calısıyordu suan pokemon aramıyor.basarıyla harıtaya gırıldı dıyor fakat arama yapmıyor..ınternet baglantımda sorun yok..bır sorun mu cıktı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan test ettim, bendede aynı sorun var. Biraz bekleyelim, genellikle bu sorun sitedeki içeriğin tam yüklenmemesinden kaynaklanıyor. O yüzden kendi kendine düzelmesi muhtemel. Düzelmezsede gerekli çalışmayı yapacağım.

      Sil
    2. Şuan bir sorun yok gibi, tekrar dener misiniz?

      Sil
    3. ılgınız ıcın tesekkurler oncelıkle..suan bende de sorun yok duzgun bır sekılde calısıyor.) bu arada bagıs butonu ıyı olmus fakat mobıl'den gonderme secenegı de olsaydı keske bende katkı vermek ıstıyorum.. boyle bır secenek olursa seve seve elımden gelenı yaparım

      Sil
    4. Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim, mobil ödeme biraz imkansız gibi geliyor. Mobil ödeme alabilmek için vergi ödemem gerekiyor ve alacağım çok az miktarda bağışlar için her seferinde vergi ile uğraşmak biraz sıkıntılı bir durum. Düşünceniz için teşekkür ediyorum... :)

      Sil
  70. yeni sürüm hayırlı olsun hepımıze..)

    YanıtlaSil
  71. yukarıdaki eski sürümü tıkladım,bişeyler yüklendi filan sonra chrome kapandı,açtım yeni sekme deyince http://mystart.incredibar.com/mb205?a=6PQTXUVj4T&loc=CH_NT bu sayfa açılmaya çalışılıyo noluyo anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle birşey olmaması gerekli, yeni indirme adresindede aynı sorun var mı?

      Sil
  72. esp kasma da ise savaşa giriliyor diyor ama exp hala aynı , anlamadığım şeyler bi de bu program olayı filan bişey yapamıyorum melül melül bakmaktan başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi versiyonda aynı kalıyor, yeni botta mı yoksa eskisinde mi?

      Sil
  73. merhaba ben önceden sorunsuz çalıştırıyordum ancak format attıktan sonra kurdum eski sürüm çalışıyor ama onda pokemon ekleme yok yeni sürümdede msvcp100.dll hatası veriyor çalıştıramıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sisteminiz;
      32 bit ise: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555

      64 bit ise: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=14632

      adreslerinden ilgili programı kurunuz.

      Sil
  74. hocam kurulum nasıl oluyor,verdiğin linke tıklayınca bir sürü download çıktı 02-02.exe yi indiriyorum umarım yanlış değildir birde kullanımı hakkında ufak bir bilgi verirsen sevinirim videosu varsa o da olur izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En altta bulunan "Kurulum_1002" isimli dosyayı kurunuz. En güncel olanı budur. Videolu anlatım zamanım olmadığı için malesef hazırlayamıyorum. Ancak birkaç deneme ile nasıl çalıştıcağınızı bulabilir veya Geri bildirimden yanıtlanan cevaplara bakabilirsiniz.

      Sil
    2. tamamdır hallettim teşekkürler,kullanımı gayet basitmiş bir kaç kez denedikten sonra bulunuyor rahatlıkla sayende kolayca legend. pokemonları yakalayabiliyorum artık eline sağlık tekrardan.

      Sil
  75. in auto catch its shows "jirachi basari ile yakalandi "
    but there is not any jirachi in pokedex ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10/1 likely error may occur.

      Please bot speed down. Sample: 1900 best speed.

      Sil
    2. and its shows that i lose one battle so it can be that i lose against jirachi ??

      Sil
    3. May be, why do not formed.

      Sil
  76. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  77. i 1900 hızını azaltmak ve ben 4 efsaneleri yakaladı
    thnx :) u harika gerçekten :) sallanan

    Bu arada ben istediğiniz herhangi perticular pokemon yakalamak herhangi bir ayarı var mı? ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, Go "Ayarlar bölümü" -> Click "Ayar" -> Not select "Aktif et" -> Click "Kaydet" -> Double click "Pokémon name" -> Set count -> Click "Kaydet" -> Go login...

      Sil