9 Ocak 2013 Çarşamba

Pokémon Vortex Trainingler hakkında.

Pokémon Vortex içerisinde bulunan birkaç tane Training hesabı kapatıldı, dolayısıyla bot hata vermekte. Bunun sonucunda yeni training hesabı oluşturmaya başladım. Şuan için yeni sürüme eklenecek kadar tamamlanmadı ancak en yakın zamanda tamamlanacak. Konuda birkaç tane yapılmakta olan Training hesabı paylaşıyorum...



Aşağıda ki Trainingleri deneyebilirsiniz...
  1. TrElectric
  2. TrPsychic
  3. TrGhost
  4. TrFlying
  5. TrGround
  6. TrIce
  7. TrPoison 
  8. TrFighting
  9. TrWater (Daha önceden hazırlanmış. Şans eseri buldum.)
  10. TrFire
  11. TrSteel
  12. Tr_Rock
  13. Tr_Dragon
  14. Tr_Grass

10 yorum:

  1. eski training'ler sizin yaptıklarınızdan farklı. ben hangisi daha iyi bilmiyorum ama belki faydası olur diye bir link vereyim dedim.
    http://forums.pokemonvortex.org/index.php?showtopic=6386

    YanıtlaSil
  2. Ben DelugeRpg traininglere göre hazırlıyorum şöyle bir karşılaştırdığımda DelugeRpg'de pokémonlar daha hızlı kasılıyor. Bunda traininglerin önemi büyük o yüzden farklı bir liste hazırlıyorum...

    YanıtlaSil
  3. nekadar kaldı acaba traınerlar bı bılgı cıkmadı

    YanıtlaSil
  4. trainer hazırlanmasında yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şuan trainerlar tamamlandı ancak geçerli olan trainerları pek beğenmezseniz bana bildirin, oluşturduğunuz trainer ile birlikte tabi kontrolden sonra programa entegre edebilirim.

      Sil
  5. ne gerekıyor traıner ıcın yardımcı olalım

    YanıtlaSil
  6. Trainerlar tamamlandı, yeni paketi indirip kullanıma başlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. eskı programada eklentı yapıcakmısınız acaba

    YanıtlaSil