13 Ocak 2013 Pazar

UnoRpg için yardım çağrısı

Information

UnovaRpg bot için kolları sıvayıp, giriş modülünü gerçekleştirdim. Ancak yardımınıza ihtiyacım var...

















Oyun içerisinde bota entegre edene kadar üzerinde test yapabileceğim bir hesaba ihtiyacım var. Eğer oyunda sayfalama sistemi var ise mesela pokémon listesi sayfalara ayrılmış ise içerisinde en az 3 sayfa oluşturacak kadar pokémon olması gerekli. Pokémonların seviyeleri önemsiz, türleri önemsiz sadece herhangi 2-3 sayfa oluşturacak kadar pokémon olan bir hesap benim için yeterli olacaktır. Eğer elinizde kullanmadığınız bir hesabınız var ise üst tarafta bulunan sosyal medya linklerinden veya aşağıda eklemiş olduğum Msn/Mail adresinden bana ulaşabilirsiniz...

Culum@ismailkose.com.tr

4 yorum:

  1. Ben yapabilirsem o kadar pokemon hesabı mail adresinize yollarım bu gece :) İyi çalışmalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırladım. Mail adresinize yolladım.. Umarım iş görür :)

      Sil
    2. Yardımınız için teşekkür ederim. En yakın zamanda UnovaRpg için botu tamamlayacağım :)

      Sil
  2. Rica ederim, dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil